"Connecting You To Malaysia Homestay"

Kami di MALAYSIA-HOMESTAY.COM menawarkan kemudahan carian Homestay (Penginapan- rent daily / weekly / monthly) di seluruh negara.

Kepada anda yang merancang untuk ke mana-mana pada hari cuti, kenduri, konvokesyen dan sebagainya, silalah ke laman web kami dan dapatkan senarai tempat, harga, peta, gambar tempat penginapan anda sebelum kesana, bagi mengelakkan kekalutan dan pembaziran wang akibat perancangan yang tidak betul.



Matlamat kami di MALAYSIA-HOMESTAY.COM agar website ini dapat membantu pemilik homestay membuat promosi dan memudahkan lagi para penyewa untuk mencari homestay dan membuat pilihan. Sejajar dengan "motto" dan "vision" kami.

Motto : "Connecting You To Malaysia Homestay"

Vision : "Unite all Malaysia Homestay Owner under one roof, one website, ONE MALAYSIA-HOMESTAY"

Kepada pemilik homestay, silalah daftar penginapan anda di MALAYSIA-HOMESTAY.COM secara percuma.


Friday, August 20, 2010

246 HOMESTAY TELAH MENDAFTAR DALAM MASA SEBULAN!!

alhamdulillah walaupun website www.malaysia-homestay.com baru dilancarkan pertengahan bulan lepas sambutan yang kami terima amat-amat mengalakkan.
setakat hari ini kami telah menerima sebanyak 246 pemilik homestay yang mendaftar dengan kami.Dan kami menerima seramai 3765 orang yang mendaftar sebagai ahli.

Kami di malaysia-homestay.com ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada pemilik homestay dan kepada anda yang sudi mendaftar dengan kami.
Yang masih belum mendaftar bolehlah ke www.malaysia-homestay.com
daftar secara percuma.

Kami juga ingin memohon maaf jika ada tersalah dah tersilap selama kami berada di alam maya ini.Maaf juga kepada yang mengirim email atau sms yang tak sempat kami balas,Insyaallah kami akan balas secepat yang munkin.

Tunggu kedatangan FORUM MALAYSIA-HOMESTAY DI http://malaysia-homestay.com/forum/ yang bakal akan di lancarkan tidak lama lagi,
boleh dikatakan sudah siap 100% tapi buat masa sekarang moderator tengah membiasakan diri dengan function function yang ada.

1 comment:

  1. Salam Ziarah

    Musafir Home@Town Jasin Melaka Promotion Price RM70/night.Blog http://jasinhomestay.blogspot.com @ 0123736548

    ReplyDelete